Efervescente spirituale

Toti ne dorim sa ne simtim vii, sa simtim ca traim cu adevarat. Pentru mine, a respira viata prin toti porii se masoara in numarul experientelor care ma fac sa traiesc in prezent si sa simt ca acolo e singurul loc din lume unde mi-as dori sa fiu.

Am enumerat mai jos o lista cu ceea ce ma aduce la viata de fiecare data:

– mirosul unei carti vechi sau noi, mirosul de cafea sau cappucino de vanilie, mirosul parfumului meu preferat de acum 10 ani;

-energia fantastica pe care o simt de cate ori calatoresc in locuri si printre oameni interesanti;

-placerea de a invata ceva nou..acel moment cand imi dau seama ca nu e chiar asa complicat si mai vreau sa incerc o data;

-miracolul unui nou inceput in viata…cu noi sentimente, descoperiri si dezvaluiri de sine..acel moment cand nu mai e nimic de pierdut si constientizez ca viata imi apartine;

-fericirea din privirea copilului meu cand rade cu pofta si chiuie de bucurie;

-dormitul intr-o noapte de vara sub cerul liber plin de stele la munte sau atunci cand ajung pe varf de munte dupa cateva ore de efort sustinut;

-discutii pline de mister la un pahar de vin rosu cu picior si muzica veche pe fundal;

-planurile si proiectele noi care ma scot din zona de confort si ma incarca de entuziasm;

-bucuria resimtita atunci cand pot ajuta sau inspira pe cineva.546223_340583419344551_1832710797_n

Anun╚Ťuri

Las─â un r─âspuns

