Meniul de post poate fi un deliciu- mancare de cartofi cu spanac, macris si usturoi

Mancare de post cartofi spanac macris .jpeg

Va prezint o reteta de post minunata, super gustoasa, sanatoasa si usor de preparat care poate fi o varianta satioasa la masa de pranz sau la cina ­čśë. Sunt necesare urmatoarele ingrediente:

1 kg spanac

5 cartofi noi mici

1 chita de macris

3 cepe mari

1 capatana de usturoi

250 g bulion de casa

1 ardei gras rosu

1 chita de marar

3 linguri de ulei de masline

Condimente: cimbru, oregano, piper, foi de dafin, sare.

Pentru ca imi doresc sa gatesc cat mai sanatos pentru familia mea, nu obisnuiesc sa calesc mancarea. Astfel ca am pus cartofii la fiert cu ceapa taiata mare, cu putina sare, ulei de masline si crengutele de cimbru…cand au fost gata, am adaugat spanacul, macrisul, bulionul, ardeiul si restul condimentelor si am lasat la fiert la foc mic. La final am adaugat usturoiul si mararul tocat marunt pentru o aroma mai pronuntata.

Rezultatul a fost extraordinar ­čśâ!!!

Va invit sa incercati aceasa reteta gustoasa si sa imbratisati un stil de viata cat mai sanatos!

Anun╚Ťuri

Las─â un r─âspuns

