Inghetata de casa (banane, kiwi si mango) – sursa de calciu si vitamine

2017-05-16_14.56.45

Ingrediente:

1 mango

1 banana

1 kiwi

2 iaurturi mici Bio

3 lingurite de miere

Topping: mersisoare, seminte de chia si ciocolata neagra (75% cacao)/cacao sau pudra de roscove si topping natural de fructe daca o preparati pentru copii

Cine nu iubeste inghetata? Din pacate cea cumparata este plina de E-uri periculoase si substante artificiale, care consumate frecvent ne vor afecta sanatatea.

Eu am decis sa o prepar in casa din produse 100% naturale pentru familia mea…a iesit delicioasa, racoritoare, cu gust natural de fructe si ne ofera aportul necesar de vitamine si calciu 😉 in plus a durat foarte putin prepararea! Cu siguranta voi incerca si alte arome vara aceasta!

Am procedat astfel: am taiat fructele bucatele si le-am pus in caserole diferite cu putin iaurt cremos Bio si putina miere (aprox. 1 lingurita dupa preferinte). Dupa cateva ore (eu le-am lasat peste noapte dar sunt gata si dupa 3-4h) le-am adaugat in robot si le-am zdobit pana s-a format crema. Le-am asezat in caserola pe straturi si am presarat cateva merisoare pe care eu le ador in orice desert, putina ciocolata neagra de calitate (asigurati-va ca la ingrediente nu predomina zaharul) si seminte de chia.

Live smart, eat healthy!😉

Lasă un răspuns

